Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk sütiket használ. Weboldalunk böngészésével Ön hozzájárul a sütik használatához.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


» ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

  1. A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

A termékeket/szolgáltatásokat értékesítő vállalkozás adatai:

ONLINESHOP HUNGARY KFT.
Székhely: 2724, Újlengyel, Petőfi Sándor utca 48.
Cégjegyzékszám: 1309182570  
Adószám: 25732809-2-13
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank: 12082104-01569088-00100006
Képviseli: Nyári László ügyvezető
Telefon: +36 706008009
E-mail: onlineshophungarykft@hotmail.com
Elektronikus ügyfélszolgálat: onlineshophungarykft@hotmail.com
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 706008009

A továbbiakban: „Szolgáltatónak”-nak jelölve.

  1. A TERMÉKEK/SZOLGÁLTATÁSOK MEGHATÁROZÁSA

2.1. A termékek/szolgáltatások kombinációjának részletes tartalmát, lényeges tulajdonságait és jellemzőit az termékekre/szolgáltatásokra vonatkozó információs oldalakon lehet részletesen megismerni.

2.2. A Honlapon a termékekről/szolgáltatásokról található információkat a Szolgáltató rendszeresen frissíti, és minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy az információk pontosak és naprakészek legyenek, azonban az esetleges pontatlanságokért, elírásokért felelősséget nem vállal.

  1. A MEGRENDELÉS FOLYAMATA, A VÁSÁRLÁS FELTÉTELEI

3.1. A Honlapon kínált termékek/szolgáltatások megrendelésére jogosult bármely cselekvőképes nagykorú természetes személy vagy jogi személy (továbbiakban: „Vevő”).

3.2. A termékeket/szolgáltatásokat a Vevő előzetes regisztráció nélkül is megrendelheti. Ehhez személyes adatain (név, email cím és telefonszám) felül, postai (házhoz szállítási) adatait (irányítószám, város, cím) szükséges megadnia.

3.3. Vevőnek a Rendelés leadása során ráutaló magatartással – az erre vonatkozó jelölő négyzet kipipálásával – el kell fogadnia a holnapon közzétett Általános Felhasználási Feltételeket (ÁSZF), valamint az Adatkezelési Szabályzatot, amellyel kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben, valamint az Adatkezelési Szabályzatban foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.4. A vevő az erre vonatkozó gomb lenyomásával véglegesítheti a megrendelését. A megrendelés véglegesítése esetén a Vevő kijelenti, hogy a termékeket/szolgáltatásokat meg kívánja vásárolni, kötelezettséget vállal a vételár megfizetésére, továbbá kifejezetten kéri a Szolgáltatót, hogy a szerződés teljesítését kezdje meg. A Vevőnek rendelt termékek kézhez vételét követően 14 naptári napon belül érvényesíthető elállási joga van, melyet a Szolgáltató köteles elfogadni, valamint annak megfelelően eljárni.

3.5. A Vevő által leadott rendelésben szereplő termékeket a MPL Futárszolgálat munkatársai szállítják ki a megadott címre. A szállítás várható ideje Magyarország területén belül – amennyiben a rendelt termék van készleten – 1-3 munkanap (a rendelés leadása után), ugyanakkor maximum 5 munkanap. A házhoz szállítás díja Magyarországon belül br. 790 Ft. Ezt a Szolgáltató minden esetben feltünteti a Kosár oldalon (miután a Felhasználó az adott termékeket a kosarába helyezte). A Szolgáltató ezen árakat bármikor módosíthatja, amiről időben tájékoztatja a Felhasználókat.

3.6. A vevő a rendelt termékek után a számla kiegyenlítésére utánvétes fizetéssel a MPL Futárszolgálat munkatársainál (vagy a Szolgáltató saját futárainál) van lehetősége.

3.7. A fentiek szerint elektronikusan elküldött megrendelés szerződéskötésre irányuló jognyilatkozatnak minősül.

3.8. A rendelés után a Szolgáltató hírlevelet küldhet a Vevőnek. A Vevő a kiküldött levelek láblécében található linken keresztül ezen hírlevelekről bármikor egyszerűen és gyorsan leiratkozhat.

  1. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

4.1. Szolgáltató a Vevő megrendelésének megérkezését elektronikusan rögzíti. A megrendelést a Szolgáltató abban az esetben fogadja el, ha a Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt kitöltötte, a Felhasználási Feltételeket, a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési Szabályzatot ráutaló magatartással elfogadta, az adatok valósak, és a megrendelést a Szolgáltató teljesíteni tudja. A Szolgáltató a Vevő megrendelésének megérkezéséről és elfogadásáról visszaigazolást küld 48 órán belül emailben.  Amennyiben a visszaigazolás nem érkezne meg, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal ( 06706008009 vagy az onlineshophungarykft@hotmail.com email címen)

4.2. A szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés Szolgáltató általi elfogadásának visszaigazolása email-ben a Vevő számára hozzáférhetővé válik.

4.3. A felek között létrejött szerződés távollévők között, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, ami egyenértékű az írásban megkötött szerződéssel. A szerződés a Szolgáltató által nem kerül papír alapon kinyomtatásra és iktatásra, így az utóbb papír alapon nem hozzáférhető. A szerződés nyelve a magyar.

4.4. Vevő az elektronikus rendelési űrlapot, a visszaigazoló e-mailt, az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), az Adatkezelési Szabályzatot, és a megrendelés visszaigazolását papírra kinyomtathatja vagy egyéb tartós adathordozóra elmentheti, amely biztosítja számára az elektronikus úton létrejött szerződés későbbi megjelenítését.

4.5. A létrejött szerződés alapján a Vevő az ellenérték megfizetésére, a Szolgáltató a termékek/szolgáltatások teljesítésére köteles.

4.6. A Vevőnek lehetősége van a rendelés leadása során keletkezett esetleges adatkezelési hibák kijavítására. Ehhez jelen Általános Szerződési Feltételek 1. pontjában meghatározott elérhetőségek egyikén szükséges ezen igényét jelezni a Szolgáltató irányába.

4.7. A felek közötti szerződéses jogviszony a jelen ÁSZF-ből, valamint a felek között elektronikus úton létrejövő egyedi szerződésből, vagyis a Vevő által megküldött megrendelésből és a megrendelés elfogadásának Szolgáltató által történő visszaigazolásából tevődik össze, és ezek rendelkezéseit a jogviszonyra együttesen kell alkalmazni.

4.8. A vevő esetleges általános szerződési feltételei a felek közötti jogviszony tekintetében hatálytalanok.

  1. VÉTELÁR

5.1. A honlapon a Szolgáltató minden termékénél, illetve csomag ajánlatánál feltünteti azok aktuális, adóval növelt (bruttó) árát.

5.2. A feltüntetett árak minden esetben magyar forintban értendők. A termékek esetleges akciós árai (szintén bruttó) mindig külön is feltüntetésre kerülnek. Az akciós árak mindig csak az akció időtartamáig érvényesek.

5.3. A termékek/szolgáltatások árváltoztatásának jogával a Szolgáltató szabadon élhet. A Honlapon a módosítás a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, és a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Honlap felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, esetleges rendszerhiba miatt megjelenő árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. Ebben az esetben a Szolgáltató felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.

  1. FIZETÉSI FELTÉTELEK

6.1. A vásárolt termékek vételárának kiegyenlítésére utánvétes fizetési módra van lehetőség a futárszolgálat munkatársainál.

6.2. Fizetés a futárnál

A vevőnek a szóban forgó csomaghoz / rendeléshez tartozó számlát a MPL Futárszolgálat munkatársainál, valamint esetenként a Szolgáltató saját futáránál lehetősége van utánvétes fizetéssel is kiegyenlítenie.

6.3. Szolgáltató a fizetésről elektronikus számlát állít ki, amelyet elektronikus úton megküld a Vevőnek.

6.4. A vásárolt termékek vételárának kiegyenlítésére banki átutalás fizetési módra van lehetőség

.Onlineshop Hungary Kft. Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank: 12082104-01569088-00100006

6.5. A vásárolt termékek vételárának kiegyenlítésére online bankkártyás fizetési módra van lehetőség az OTP Simple rendszerén keresztül.

 

  1. A TERMÉKEKHEZ KISZÁLLÍTÁSÁNAK BIZTOSÍTÁSA

7.1 Utánvétes fizetés esetén a rendelés visszaigazolását követően a Szolgáltató köteles a számlán feltüntetett termékeket a lehető leghamarabb eljuttatni a Vevő által meghatározott szállítási címre (ez előre láthatólag 1-5 munkanapot vesz igénybe). Amennyiben valamilyen okból kifolyólag ez még sem lehetséges, arról a lehető leghamarabb tájékoztatni köteles a vevőt.

7.2. Amennyiben a Vevő csomagja átadásra került a MPL Futárszolgálat munkatársaihoz.

7.3. A Vevő köteles tartózkodni attól, hogy megkíséreljen jogosulatlanul behatolni a Honlap zárt felületére, a Szolgáltató szervereire és hálózataiba, vagy más egyéb számítógépes rendszerbe vagy hálózatba, amely a Honlaphoz kapcsolódik.

  1. ELÁLLÁSI / FELMONDÁSI JOG

8.1. Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt arról, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet („Kormányrendelet”) 20. §-a szerint a csomag átvételétől számítva a Vevő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a rendeléstől.

8.2. Az elállási/felmondási határidő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén csomag átvételéti napjától számított 14 nap elteltével jár le.

8.3. Ha a Vevő elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató jelen ÁSZF 1. pontjában meghatározott címére. A Vevő ebből a célból felhasználhatja a Kormányrendelet 2. mellékletében található elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

8.4. A Vevő határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát, amelyre vonatkozóan egy mintát /fotky3003/elallasi_nyilatkozat/elallasi_felmondasi_nyilatkozat_minta.pdf talál.

8.5. Ha Vevő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 30 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

  1. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

9.1. Hibás teljesítés esetén a Vevő a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

9.2. Ha a Vevő hibás teljesítést észlel – így például a számlán szereplő termékek közül valamelyik nem szerepel a csomagban, akkor a Szolgáltatótól kérheti annak cseréjét.

9.3. Amennyiben a csomagban elhelyezett termék sérült (karcos, törött, hibás, hiányos), abban az esetben a Vevő jelezheti ezt a Szolgáltató felé, aki a szóban forgó terméket a termék visszaérkezésétől számítva a lehető leghamarabb egy hibátlanra cseréli. Ez általában 2-3 munkanapot vesz igényben a hibás termék visszaérkezésétől számítva, kivétel ez alól, ha az adott termékből nincsen készleten, így a csere ideje a gyártótól történő rendeléstől és szállítástól is függ.

9.4. Ha a Vevő által kért kijavítást/kicserélést a Szolgáltató a fentiek szerint nem tudja teljesíteni, a Vevő igényelheti az ellenszolgáltatás arányos árleszállítását.

9.5. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 14 napon belül közölni. A Vevő a szerződés teljesítésétől számított 14 napos elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

9.6. A számla egyben a jótállási jegy is. Kérjük mindenképp őrizze meg a számlát, mert a jótállás (garancia) csak ennek meglétével érvényesíthető.

  1. FOGYASZTÓI KIFOGÁSOK, PANASZOK KEZELÉSE

10.1. Vevő bármilyen kifogását, panaszát az érintett termék/szolgáltatás azonosítására alkalmas adatokkal, valamint a kifogás vagy panasz pontos leírásával jelentheti be a Szolgáltató ügyfélszolgálatának telefonszámán (+36 706008009) hétfőtől péntekig 9.00-17.30 óra között, illetve az ügyfélszolgálat email címén (onlineshophungarykft@hotmail.com).

10.2. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni, és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

10.3. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, a felek a panaszról jegyzőkönyvet vesznek fel, amely a következőket tartalmazza:

  • a Vevő neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a Vevő panaszának részletes leírása, a Vevő által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a Szolgáltató nyilatkozata a Vevő panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a Vevő aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

10.4. Ha a kifogás rendezésének módja a Vevő igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a Vevőnek át kell adni. Ha a Szolgáltató a Vevő igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a Vevőt.

10.5. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Vevő és a Szolgáltató közötti, a szolgáltatás minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: „fogyasztói jogvita”) bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testület a Vevő vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Vevőt megillető jogokkal és a Vevőt terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A Szolgáltatóval megkötött ügyletekre elsősorban a Vevő lakóhelye szerint illetékes békéltető testület jogosult. Ennek hiányában pedig a Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő független Budapesti Békéltető Testület (székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, fax: 06 (1) 488 21 86, telefon: 06 (1) 488 21 31).

A Vevő ezen szervezethez fordulhat a Szolgáltatóval való vitás ügyei rendezése érdekében.

Ezen felül a Felhasználónak a 524/2013/EU rendelet 14. cikkében foglaltaknak megfelelően lehetősége van az EU online vitarendezési platformját is igénybe venni, amit az alábbi linken érhet el: https://ec.europa.eu/odr . A szolgáltató ezúton biztosítja a Vevőt arról, hogy az EU ezen vitarendezési platformjával együttműködik.

  1. A SZOLGÁLTATÓ KÁRFELELŐSSÉGÉNEK KORLÁTOZÁSA/KIZÁRÁSA

11.1. A Szolgáltató minden tőle ésszerűen elvárható intézkedést megtesz a Honlap biztonságos működése érdekében, azonban semmiféle felelősséget nem vállal azokért a károkért, amelyeket az ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozott, és nem volt elvárható, hogy a Szolgáltató a körülményt elkerülje vagy a kárt elhárítsa.

11.2. A Vevőt terheli minden felelősség a számítógépében bekövetkező károsodásért, meghibásodásért és/vagy adatvesztésért, ideértve a számítógépes vírusokból eredő meghibásodást is.

11.3. Szolgáltató – a fogyasztói szerződések kivételével - a hibás teljesítésből eredő kártérítési felelősségét az alábbiak szerint korlátozza:

  1. a) Szolgáltató a hibás teljesítésből származó, elmaradt haszon formájában jelentkező, valamint a közvetett károkért és a nem vagyoni károkért való felelősségét kizárja;
    b) Szolgáltató kárfelelősségének maximális mértéke a termék, illetve a kapcsolódó szolgáltatások ára.

11.4. A Vevő tudomásul veszi, hogy vásárlási döntését kizárólag a saját kockázatára hozza meg és hajtja végre. Szolgáltató a termékek/szolgáltatások alapján a Vevő által esetlegesen meghozott döntésekért, az ezekből eredő veszteségért semmilyen felelősséget nem vállal.

11.5. A termékek/szolgáltatások vételárának megállapítása a kárfelelősség fentiek szerinti kizárására/korlátozására is figyelemmel történt, amelyet a Vevő elfogad.

  1. ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK

A Vevő által rendelkezésre bocsátott személyes adatok kizárólag célhoz kötötten, a szerződés teljesítése, számlázás, valamint a szerződés létrejöttének és tartalmának későbbi bizonyítása, továbbá a Vevő által előzetesen jóváhagyott egyéb célok (pl. hírlevél küldése) érdekében kerülnek rögzítésre, tárolásra és továbbításra. Az adatkezelésre, adatvédelemre vonatkozó részletes szabályokat az Adatkezelési Szabályzat tartalmazza.

  1. TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ

Intrex-Hosting Kft.

8000 Székesfehérvár, Nyitrai utca 49/4.
Telefon:
+36 1 430 1168 
(H-P: 08:00-16:00-ig)
Fax:
+36 1 5100 125
Email:
info@domain-zona.hu
Cégj.szám:
07-09-012967
Adószám:
13929646-2-07

 

NGViM2EwZ