Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk sütiket használ. Weboldalunk böngészésével Ön hozzájárul a sütik használatához.

 

 

 

 

 

 

 

 


» Garanciális ügyintézés
Garanciális ügyintézés folyamata


Sajnálattal értesülünk a meghibásodásról.

Meghibásodás esetén az alábbi űrlapot kitölteni szíveskedjen , mellyel elindul a garanciális ügyintézés.  A feldolgozást követően munkatársunk felveszi  Önnel a kapcsolatot az űrlapon megadott elérhetőségek egyikén.

 

FONTOS!

 

  • Várjon míg munkatársunk felvette Önnel a kapcsolatot, adategyeztetés céljából.
  • Ezután kerülnek rögzítésre adatai.Ezt követően -emailben-  kap tájékoztatást a meghibásodott termék szervizpontra való juttatásáról.
  • Amíg fel nem vesszük Önnel a kapcsolatot, addig ne küldje vissza a terméket.
  • Csak sértetlen terméket áll módunkban garanciális ügyintézésre átvenni.
  • Amennyiben az űrlapon nem adta meg a számla sorszámát úgy kérjük mellékelje a csomagban a vásárlást igazoló számla eredeti példányát! A termék jótállási jegyét mellékelje amennyiben tartalmazta a csomag.
  • A termék visszajuttatása a vásárló feladata és költsége, a kicserélt vagy megjavított termék visszajuttatása természetesen a cégünket terheli.
Garanciális Űrlap
Vásárló neve:
Cím:
Telefonszám:
Email cím :
Termék megnevezése:
Értékesítő oldal megnevezése:
Vásárlás dátuma:
Számla sorszáma:
Hiba pontos leírása:
 
Yzc0ODF